Training reputatiemanagement

Top View Map

Slimme organisaties bouwen continu aan hun reputatie. Zo worden ze weerbaarder, sympathieker en winstgevender. Niet verkeerd toch? En zo lastig is het niet. In de basis gaat het om drie dingen: luisteren naar de omgeving, de juiste dingen doen en daar goed over communiceren. Simpel toch?

Meten en Scoren

Zie je het voor je? Met de inzichten waarmee jij als communicatieprofessional de organisatie confronteert, geef jij je eigen rol opnieuw vorm. Je voegt direct waarde toe aan de business en zit daarom aan tafel bij de beslissers. Je bent bovendien meer dan ooit betrokken bij strategische besluitvorming. Gewoon, omdat ze jou nodig hebben!

Lees meer
Training tot woordvoerder nodig? Neem contact op met Adwin Peeks communicatie

UITGELICHTE TRAINING

Woordvoerder- en mediatraining

Op het bekende kunnen we ons voorbereiden. Als het gaat om kerstdrukte, vakantiefiles en overvolle terrassen weten we wat we moeten doen. Maar als school, zorginstelling, ...

Soort training

Individueel

Tijdsinvestering

2, 8 of 16 uur

Doelgroep

Woordvoerder of zichtbare bestuurder

Lees meer

Blog

Vertrouwd reageren in een onzekere tijd

Op het bekende kunnen we ons voorbereiden. Als het gaat om kerstdrukte, vakantiefiles en overvolle terrassen weten we wat we moeten doen. Maar als school, zorginstelling, gemeente of mkb-er omgaan met hamsteren 2.0, social distancing en lockdown is andere koek. Hoe bouw je als organisatie juist nu aan vertrouwen bij de mensen die op je rekenen? Elise Bettenhaussen-van Dijk & Adwin Peeks, maart 2020   Topje van de ijsberg Grote concerns ...

Lees meer

Blog

De rots en de rivier

Public affairs en reputatiemanagement vormen twee uiteinden van één holistische beïnvloedingsstrategie. Ze zijn als de zon en de maan. In een onafscheidelijke, vloeiende dans vormen ze een perfecte balans. De krachtige stoom van argumenten bestaat alleen bij gratie van het vuur van emoties. En de sterke rots van het pleidooi krijgt zijn mooiste vorm in de rivier van het goede verhaal. De digitale evolutie, sociale netwerken en het horizontale ...

Lees meer

Blog

Communicatieonderzoek jaagt vernieuwing aan

De wereld verandert snel en ingrijpend en dat biedt nieuwe kansen voor communicatie. Die kansen benut je optimaal als je communicatie­onderzoek op een slimme manier integreert in
je proces. Dankzij de digitale evolutie is dat gemakkelijker dan ooit! Volgens Jan Rotmans gaan we toe naar een horizontale, decentrale netwerksamenleving met nieuwe spelregels: samenwerken doe je vanuit vertrouwen, op basis van gelijkwaardigheid, in netwerken. Door ...

Lees meer

Hoe kan ik jou helpen?

Laat je contactgegevens achter en ik bel je snel terug.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Verzenden